10+3 "Şimdiden Hayırlı Olsun Aziz Yıldırım!"

Mayıs 15, 2009, 9:54 pm | Fenerbahçe, Futbol, Galatasaray, ozhano, seçim, TSL kategorisinde yayınlandı | 1 Yorum

Sevgili Aziz Yıldırım bu sabah basın mensuplarının da iştirak ettiği kahvaltıda bir sonraki dönem için tekrar başkanlığa aday olduğunu açıkladı.Zaten pire için yorgan yakmak saçma olurdu. Rakibimizdir ama 10 yıldır bu klubün tarihinde görmediği pozitif ivmeyi sağlayan başkana hayırlı olsun diyoruz.Karşısına sanırım sadece Şadan Kalkavan çıkacak. Hiç bir takım için kişiler vazgeçilmez olmamalıdır ama şu anda Aziz Yıldırım bu klup için vazgeçilmezdir. Ancak olacak seçimlerle ilgili tek tenkitim Saaadettin Saran’ı bu seçimde başkanlığa aday olmaması için mahkeme kararına itirazını ya tesadüfen ya da özellikle son gün yapmasıdır. Mahkeme süreci bu sebepten uzadı ve Saran bu seçime katılamadı. Ne gerek vardı ki zaten karşısına kim çıkarsa çıksın, bu sezonki bunca yıkıma karşın, Aziz Başkan yine de seçilecek. Ama klubün içini onun kadar iyi bilemeyiz. Vardır bir bildiği muhakkak.

Diğer taraftan bazen mevcut gün için elde edilmiş! başarısızlıklar geleceği kurtarmak için hayırlıdır. Ya da mevcut gün için kazanılmış başarılar sonraki sezonu ya da sezonları alıp götürür. Hem Galatasaray hem de Fenerbahçe’nin bu sezonki başarısızlıkları sonucunda yönetimlerin hataları kapatma fırsatları kalmadı yani takke düştü kel göründü. Mesela şu an için düşündüğümde Galatasaray geçen sezon kazandığı şampiyonluk yüzünden bu sezonu heba ettiğini görüyorum. Neden mi? Yöneticiler baktılar ki son 6 hafta da t.d. süz takım şampiyon oldu, t.d. nin takıma etkisini küçümsediler ve yeni sezona klas futbolcular ama vasat bir t.d. ile başlayıp bir çuval inciri berbat ettiler. Aynı şey Fener’in Denizli’ye yenilip bizim şampiyon olduğumuz sezonun ertesi yılı için de geçerli. Bu örneklerden Fenerbahçe için de yapabiliriz.
Neyse asıl konumuz olan Fenerbahçe başkanlık seçimlerine geri dönersek, yapılacak seçimler Fenerbahçe’ye hayırlı olsun. Ben açıkçası Fener’in güçlü olmasını dileyen bir Galatasaraylıyım. Çünkü bu iki takım başarıları kadar başarısızlıklarını da yarıştırıyorlar. Nitekim ben her iddiasına girerim ki eğer Galatasaray ligde güçlü olsaydı Fener bu kadar zayıf olmazdı. Aynı şey Fener için de geçerli. Gelecek sezon inş. şampiyonluk için, başarı için yine bu iki takım sonuna kadar kapışır da heyecan duyarız. Hatta bu iki takıma 3-5 takım daha katılsa değmeyin benim keyfime. Malum bir GS’liye Fener’den daha başarılı olmanın; bir Fenerli’ye ise GS’den başarılı olmanın verdiği hazzı başka hiçbir takımla yarışmak ve o takımı geçmek vermiyor.
(Bizim yönetim de gelecek sezon ayağını denk almalı, hesaplarına çoktan başlamış olmadır. Artık taraftar saat olaylarını geçti, global bir başarı bekliyor. Yani lig şampiyonluğu benim ve benim gibi düşünenleri kesmiyor. 10 yılı geçti artık vakti geldi. Diğer taraftan dileklerimden biri olan Adnan Sezgin’in o koltuktan sökme işi sanırım yakında olacak. Buna bir de Kalli eklense tam süper olacak. Yönetimde bir Haldun Üstünel’i tanırım o kadar. İnş. o da Aziz Yıldırım’ın H.B.K ya attığı kesik gibi Adnan Polat’tan tırpan yemez.)
Reklamlar

>10+3 "Şimdiden Hayırlı Olsun Aziz Yıldırım!"

Mayıs 15, 2009, 9:54 pm | Fenerbahçe, Futbol, Galatasaray, ozhano, seçim, TSL kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

>Sevgili Aziz Yıldırım bu sabah basın mensuplarının da iştirak ettiği kahvaltıda bir sonraki dönem için tekrar başkanlığa aday olduğunu açıkladı.Zaten pire için yorgan yakmak saçma olurdu. Rakibimizdir ama 10 yıldır bu klubün tarihinde görmediği pozitif ivmeyi sağlayan başkana hayırlı olsun diyoruz.Karşısına sanırım sadece Şadan Kalkavan çıkacak. Hiç bir takım için kişiler vazgeçilmez olmamalıdır ama şu anda Aziz Yıldırım bu klup için vazgeçilmezdir. Ancak olacak seçimlerle ilgili tek tenkitim Saaadettin Saran’ı bu seçimde başkanlığa aday olmaması için mahkeme kararına itirazını ya tesadüfen ya da özellikle son gün yapmasıdır. Mahkeme süreci bu sebepten uzadı ve Saran bu seçime katılamadı. Ne gerek vardı ki zaten karşısına kim çıkarsa çıksın, bu sezonki bunca yıkıma karşın, Aziz Başkan yine de seçilecek. Ama klubün içini onun kadar iyi bilemeyiz. Vardır bir bildiği muhakkak.

Diğer taraftan bazen mevcut gün için elde edilmiş! başarısızlıklar geleceği kurtarmak için hayırlıdır. Ya da mevcut gün için kazanılmış başarılar sonraki sezonu ya da sezonları alıp götürür. Hem Galatasaray hem de Fenerbahçe’nin bu sezonki başarısızlıkları sonucunda yönetimlerin hataları kapatma fırsatları kalmadı yani takke düştü kel göründü. Mesela şu an için düşündüğümde Galatasaray geçen sezon kazandığı şampiyonluk yüzünden bu sezonu heba ettiğini görüyorum. Neden mi? Yöneticiler baktılar ki son 6 hafta da t.d. süz takım şampiyon oldu, t.d. nin takıma etkisini küçümsediler ve yeni sezona klas futbolcular ama vasat bir t.d. ile başlayıp bir çuval inciri berbat ettiler. Aynı şey Fener’in Denizli’ye yenilip bizim şampiyon olduğumuz sezonun ertesi yılı için de geçerli. Bu örneklerden Fenerbahçe için de yapabiliriz.
Neyse asıl konumuz olan Fenerbahçe başkanlık seçimlerine geri dönersek, yapılacak seçimler Fenerbahçe’ye hayırlı olsun. Ben açıkçası Fener’in güçlü olmasını dileyen bir Galatasaraylıyım. Çünkü bu iki takım başarıları kadar başarısızlıklarını da yarıştırıyorlar. Nitekim ben her iddiasına girerim ki eğer Galatasaray ligde güçlü olsaydı Fener bu kadar zayıf olmazdı. Aynı şey Fener için de geçerli. Gelecek sezon inş. şampiyonluk için, başarı için yine bu iki takım sonuna kadar kapışır da heyecan duyarız. Hatta bu iki takıma 3-5 takım daha katılsa değmeyin benim keyfime. Malum bir GS’liye Fener’den daha başarılı olmanın; bir Fenerli’ye ise GS’den başarılı olmanın verdiği hazzı başka hiçbir takımla yarışmak ve o takımı geçmek vermiyor.
(Bizim yönetim de gelecek sezon ayağını denk almalı, hesaplarına çoktan başlamış olmadır. Artık taraftar saat olaylarını geçti, global bir başarı bekliyor. Yani lig şampiyonluğu benim ve benim gibi düşünenleri kesmiyor. 10 yılı geçti artık vakti geldi. Diğer taraftan dileklerimden biri olan Adnan Sezgin’in o koltuktan sökme işi sanırım yakında olacak. Buna bir de Kalli eklense tam süper olacak. Yönetimde bir Haldun Üstünel’i tanırım o kadar. İnş. o da Aziz Yıldırım’ın H.B.K ya attığı kesik gibi Adnan Polat’tan tırpan yemez.)

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.