Kararını ver: Ufuk mu Aykut mu?

Ağustos 30, 2010, 2:52 am | Futbol, Galatasaray, ozhano, STSL kategorisinde yayınlandı | 1 Yorum


Eskişehirspor 1-3 Galatasaray

Eskişehirspor galibiyeti ile ilgili uzun uzadıya birşey yazmak içimden gelmiyor. Tek bir beklentim var, eğer takıma iyi bir kaleci transferi yapılamayacaksa maçta yaptığı hatadan kaynaklanan gole bakılıp bir sonraki maçta Ufuk’un kesik yememesi. Eğer Ufuk’un hatası nedeniyle bir sonraki maçta kale Aykut’a emanet edilirse ne Aykut’ta ne de Ufuk’ta güven kalmayacak, üstüne bir de konsantrasyonları dip yapacak. Gözleri sürekli kenarda olan, kenardaki teknik kadroya güven sorunu yaşayan, bir sonraki maçta acaba 11’de olacak mıyım diye arpacık yavrusu gibi düşünen kaleciyi geçtim hiçbir futbolcu Messi olsa iş yapamaz.

Kısacası artık bir karar verilsin, bu takımın birinci kalecisi ya Ufuk olsun ya da Aykut. Ama biri olsun ve O’na güvenilip devam edilsin. Aykut bir adım geride bana göre; çünkü eline çok fırsat geçti ancak bu takımın birinci kalecisi olabilecek kapasitede olamayacağı görüldü. Ama dediğim gibi bana göre.

1 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Bence o karar çoktan verildi: UFUK.Bu maçtaki hatası yüzünden kesileceğine hiç ihtimal vermiyorum.İki kaleciyi bir tutmamalıyız.Aykut bin yıldır burda ve defalarca şans verilmesine rağmen hiçbir ışık vermedi.Zamanında forma rekabetine girdiği Orkun'a bile hakkıyla geçildi düşünün artık.

    Ufuk o golden 3 dk. önce imkansız bir top çıkardı illa onu suçlayan varsa hatasını ona saysın..
    Ama yok Simoviç gibi,Mondragon gibi,Tafarel gibi bir kaleci bulduk ve kulübün tapuyu vermeden alabiliyoruz diyorlarsa ee hadi alında ağız tadıyla izleyelim o zaman.

    http://hagininkosani.blogspot.com/


Yorum bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.