Mutlu Yıllar Cenky!

Temmuz 4, 2010, 7:58 pm | cenky, Hayat, ozhano kategorisinde yayınlandı | 3 Yorum

Ne bir bahane bulacağım, ne türlü namelerle kıvırmaya çalışacağım. Bir kişi hayatta sırtını rahatlıkla dayayabileceği bir numaralı insanın doğumgününü unutmamalıydı. Ama işte ben bu yüzden doğum günümün kutlanmasını istemiyorum. 1 hafta önce benim doğumgünümü o kadar güzel kutlamışken ben ne yaptım? Doğum gününü unuttum. Böyle olunca daha bir acı oldu benim içim ki ilk söylenince yüzümü gördün. Ben de seninkini tabiki. Kırıklık tabiki vardı ama gülüyordu gözlerin hala daha. İşte anla beni be patron. Benim DNA’mda doğum günü kutlama olayı yok. Kodum bozuk. Gırgırla, espri ile işi düzeltmeye çalışmıyorum. Evet unuttum haklısın ama beni biliyorsun sen benim en iyi arkadaşım, kardeşim, abim, dostumsun. Her zaman her yerde omuz omuza olmak dileğiyle Selma Teyzem ile Adnan Amcam İYİ Kİ SENİ DÜNYAYA GETİRMİŞLER ve İYİ Kİ BİR ARADAYIZ ve İYİ Kİ ÇOBANSALATA’YA BENİ KATTIN. BÜYÜKSÜN PATRON…

(Bir de bugün senin doğumgünün olduğu söylendiğinde “yaw Cenky’nin doğumgünü 5 Temmuz değil miydi?” demedim mi, yani istemeden pislemiştim, kurtaracağım derken üstüne de sıvamış oldum. Aslında doğumgününü biliyordum, jeton hemen düştü ama salağa yatmaya çalışma ve işi kotaramama böyle oluyor işte.)

Reklamlar

3 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Cenk Hocam,kutlarım…

  2. geçmiş ama nice yıllar =)

  3. @ tolga ve handan

    Çok sağolun arkadaşlar. Sizlere de uzun ve sağlıklı ömürler dilerim.

    @ ozhano

    Sıkma canını kardeşim, ben seni çok iyi tanıyorum. Yine duygulandırdın beni. Bu güzel ilişkinin sonsuza kadar sürmesini diliyorum Yüce Rabbimden. İyi ki tanışmışız, tanıştığımız günü yaşatana şükürler olsun.

    Seviyorum seni 🙂


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: