Ne zaman Fener’i Yeneriz?

Mart 28, 2010, 10:15 pm | Uncategorized kategorisinde yayınlandı | 7 Yorum

Derbi maça yaklaşırken ortalık gerilir. Gerginlik bize yaramadı deriz, yeniliriz.
Koskoca UEFA Kupası’nı almaya giderken şansımız tutmaz, zaten o şans bize hiç gelmez nasıl oluyorsa deriz, yeniliriz.
Ortalık durulur, güllük gülistanlık olur, oyuncular mental olarak sadece maça konsantre olacaklar, bu iyi oldu deriz ama o da yaramaz, yeniliriz.
Maçta bir oyuncumuz olmadık bir hata yapar, onu günah keçisi ilan ederiz, sonuç, yeniliriz.
Maç başlamadan önce ısınma esnasında rakip oyuncular bizim oyuncuların asabını bozar, ondan bizim topçular sinirlendi, kafalarını futbola veremedi deriz, yeniliriz.
Rakibin tek atımlık barutu kalır, bu sefer kesin alırız deriz, yeniliriz.
Kimsenin reddedemeyeceği bir teknik direktör takımın başına geçer, ligi sürklase ederiz deriz, yeniliriz.
Takımdaki oyuncuları FM’de bir araya getirmek bile mümkün değil deriz, ama yeniliriz.
Acaba biz ne zaman bu Fener’i rahat rahat yeneriz? (Rüyanızda, PES’te esprileri yapıldı :D)
Bunca yıldır ne ediyorlarsa nasıl yapıyorlarsa alıyorlar derbi maçlarını. Tebrik etmek lazım.

Reklamlar

Defansif orta saha, tek yönlü orta sahadır! Uygar futbola aykırıdır!

Mart 28, 2010, 9:55 pm | arda, elano, Fenerbahçe, Galatasaray, galatasaray-fenerbahçe derbisi, gio dos santos, giovani dos santos, Leo Franco, mehmet topal, Mustafa Sarp, rijkaard, volkanbk3 kategorisinde yayınlandı | 4 Yorum

Derbi sonrası aklımdan dökülenler…

Çok önce yazmışım. Bu iki adam Galatasaray’ın adamı değil gelmesin diye. (Bknz. Musatafa ve Leo Franco gelmesin.) İkisi de bir kez olsun bir halta yaramadı. “Büyük takımın kalecisi maç kurtarmalı” diye klişe bir laf vardır. Klişeler ne kadar canımı sıksa da bu büyük bir takımın kalecisinde olması gereken bir şey. Zaten maç boyu iki pozisyon geliyor. Onları da kurtaracaksın. (Bknz. Rüştü Beşiktaş-Eskişehir: 2-0 iken Mehmet Yılmaz’ın şutu) Leo Franco ile yollar kesinlikle gönderilmeli. Kale Aykut veya Ufuk’un olmalı.

(TV’de Rijkaard’ın basın toplantısı var) Rijkaard’a katılmamak elde değil. Gio Dos Santos ikinci yarının başındaki golü atsa takımın kazanmak için isteksiz olduğundan ve takımdaki konsantrasyon kaybından bahsedebilecek miydik. Servet’e de fena geçirdi. “Bir derbiden sonra Servet’in “Çok çalışmadık” demesi olabilecek en kötü şeydir.”

Giovani, ilk yarı mükemmel bir oyun çıkardı. Fakat Arda’yı sola çekip Gio’yu, Jo’nun (sonra da Baros’un) arkasında oynatmak akıllıca değildi. Gio hızlı bindirmeleriyle ilk yarı Fener’in beklerini çokça yordu. Tehlikeler yarattı. Arda kanatta daha iyi olabilir ama ortada topu tutup, vücudunu koyarak, ara paslar atarak Keita ve Gio’yu kanatlarda koşturabilecek yeteneğe ve mentaliteye sahip. Gio ise tamamen bir kanat oyuncusu. Galatasaray’ın Aaron Lennon’ı olabilir.

(Rijkaard’ın basın toplantısı devam ediyor) “Arda çok oynamak istedi. Bence tam olarak iyileşmemişti. Ama hafta boyu çok oynamak istediğini söyledi. Bence iyi bir değişiklik olmadı. Çünkü sakatlığı oyununa yansıdı.” O zaman almasaydın hocam…

Gelecek yıl için Haldun Üstünel’den ricam: Mustafa Sarp geldiği gibi gitsin. Mehmet Topal artık kendini geliştiremiyor. Talepleri varken gönderilsin. Barış’ı Almanya’ya falan gönderilsin. Ayhan da askerlikten yırtmak için İsveç’e, Yunanistan’a, Portekiz’e falan gitsin. Gaziantepspor’dan Murat Ceylan, Kayserispor’dan Abdullah Durak mutlaka takıma alınsın. Özer kaçtı bunlar kaçmasın. (Altay’dan Musa Çağıran zaten yolda)… Altyapıdaki Caner, Sinan, Cumhur ve Emre gibi oyuncular yer bulmaya başlasın.Yabancılardan da Elano Dünya Kupası kadrosuna çağrılırsa ki bu kuvettli bir ihtimal, (Dunga çok seviyor Elano’yu) kupa sonrası hemen gönderilsin. Jo takımda kalsa da olur gitse de ama Gio Dos Santos kesinlikle kalmalı. (Al sana yeni Ribery!) Yabancı oyuncu alınacaksa da, sırf yabancı diye, şu ligde bu ligde oynadı diye aman şu kadar milli olmuş diye yabancı alınmasın artık. Gözümüzü isimle değil oyunla boyayacak bir takım kurun. Rijkaard’a adam gibi takım verin lütfen… Gerçi şampiyonlar ligine gidemezsek yine bize kim gelir ki…

Böyle Saça Böyle Tarak

Mart 28, 2010, 8:25 pm | Fenerbahçe, Futbol, Galatasaray kategorisinde yayınlandı | 10 Yorum

Bu lafın başka versiyonları da var ama terbiyem müsaade etmiyor söylemeye. Benim teklifim bundan sonraki Fener maçlarına A2 takımla çıkmak. Emirhan falan en az bu kadar kalecilik yapar, Berkinli Emreli Cem Sultanlı Anıllı hücum hattı en az bu kadar koşabilir sanırım. Hiç değilse mücadele ederler biraz, gözlerinde kazanma hırsını görürsünüz. Koca takımda sadece bir Okyanusyalıyı kendini hırpalarken görmek beni çok yıprattı. Sonuçta her saça uygun bir tarak var, bizimkisi de anlaşıldı ki Fenerbahçe. Tebrikler Daum’a da, adamdan saymadıkları Selçuk’a da, bütün sarı lacivertlilere de. Hak ettiler.

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.