Bir Hayalim Var Benim

Mart 16, 2010, 9:39 pm | Futbol, Hayat kategorisinde yayınlandı | 5 Yorum

Bir Hayalim Var Benim

O hayalimde yemyeşil sahalar
Yeşilde topun peşinden koşturan delikanlılar
Hepsinin yüzü güleç, hepsi bahtiyar
Sahtekarlık yok içlerinde…
Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde dürüst adamlar
Eyyamsız maçlar yönetirler
Her maç aynı düdüğü çalar
Her hafta saygıyla anılırlar…
Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde adam gibi teknik adamlar
Maç sonu bahaneler aramayan
Hakeme ziyadesiyle sallamayan
Hatasını itiraf edebilen samimi suratlar…
Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde sadece şarkılar söyleyen tribünler
Maçı değil kendini izlettiren
Rakibi bile kendine hayran bıraktıran
Kadınlı çocuklu rengarenk formalar yanyana…
Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde tertemiz bir basın
Sadece sporu spor olduğu için yazan
Asparagas sansasyon peşinde koşmadan
Her gün kendini okutturan…
Bir Hayalim Var Benim
O hayalimde spor sadece eğlence
Sporcular sanatçı teknik adamlar yönetmen
Yöneticiler yapımcı diğerleri karakter oyuncusu
En sonunda kapanırken perde
Herkes çok huzurlu…
Reklamlar

Hedo in Portland

Mart 16, 2010, 10:15 am | Hidayet Türkoğlu, NBA, Portland TBlazers, Toronto Raptors kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

Nbakolik’ten dostum Sevgili Hüseyin Koç’un blogu Bol Nugget. Çok güzel ve kaliteli bir iş yapıyor orada Hüseyin. Bu zamana kadar ziyaret etmemiş olanlar varsa piyasadaki kalburüstü NBA bloglarının başında gelen Bol Nugget‘e bir uğrayın derim. Sevgili Hüseyin geçen geceki Portland – Toronto maçının can alıcısı noktasını yani Hidayet üzerinde dönen tepkileri yakalamış ve yakın çekim yapmış konuya. Biz de sezon başı bu imza olayı üzerinde çok durmuş, Hedo Orlando’dan ayrılınca çok çok üzülmüştük. Aynen veriyorum Hüseyin’in aktardıklarını. Ellerine sağlık Hüseyin. Yazının orjinali de burada.

“Geçen haberde de anlattığım, herkesin de bildiği bir hikaye Hedo ve Portland arasındaki. Hedo, dün gece geldiği Portland’ta takımıyla birlikte bir mağlubiyet aldı.

Oyuncu tanıtımları sırasında başlayan yuhalamalar maç boyu devam etti. Topu eline aldığında, faul yaptığında, oyuna girerken, oyundan çıktığında, salonu terk ederken…

Maç sonrası Hedo: “Birilerinin kalbini kırdıysam üzgünüm, burada olmamı istediklerini biliyorum. Tanıtım sırasındaki yuhalamayı bekliyordum, ya tüm maç?” diyerek dolaylı olarak özür dilemiş oldu.

Hedo, Toronto’yu seçmesinde eşinin payı olduğu ile ilgili ise: “Eşim ile ilgili hikayeyi kimin uydurduğunu bilmiyorum. Burayı ya da herhangi bir yeri severdi bence. Bana Portland’ı sevmediğini filan söylemedi. Daha önce de hiç Kanada’ya gitmemişti, belgelerini kontrol edebilirsiniz.” şeklinde konuştu. 

Hedo, sözlerini: “Son saniyede Toronto devreye girdi ve doğu kıyısında olma fikri bana kendimi iyi hissettirdi, iyi uyum sağlayacağımı düşündüm. Ancak işler umduğumu gibi gitmiyor tabii.” diyerek noktaladı.

Bu arada Oregonlive’ın verdiği haberde Toronto’yu seçmesinde payı olduğu söylenen Hedo’nun eşinin, 1 yaşındaki çocuğu ile Orlando’da yaşadığı ifade edildi.

Gerek özür anlamı çıkan bu konuşmalar, gerek insanların eşinin bu kararı veren kişi olmadığını düşünecek olması Portland seyircisinin de tepkisini hafifletebilir. Zaten onlar da Hedo’nun ve Andre Miller’ın performanslarını gördükten sonra imza atılmamasının iyi olduğunu düşünmeye başladılar heralde. Maçtan bir pankart öyle diyor en azından: “Mrs. Turkoglu, thanks for Andre.”

Yani: “Bayan Türkoğlu, Andre Miller için teşekkür ederiz.” 

Hedo’dan istediğini alamayan Portland, Andre Miller’a yönelmiş ve oyun kurucu ile imzalamıştı.

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.