>Sabri vs Elano

Temmuz 30, 2009, 9:57 am | Futbol, Galatasaray, komedi kategorisinde yayınlandı | 14 Yorum

>

Rakip ceza sahası civarında bir frikik olur. Elano topu alıp atışın kullanılacağı yere koymak üzereyken…

Sabri: Hşşşt birader hayırdır?

Elano: Nasıl, anlamadım?

Sabri: Napıyosun diyorum topla?

Elano: Frikik kullanacağım.

Sabri: Frikik kullanacam mı dedin sen?

Elano: Evet?

Sabri: Gel sen bakalım hele şu yana.

Elano: Ne oluyor, niye çekiyorsun Sabri?

Sabri: Ver topu, adamın asabını bozma.

Elano: Abicim 50 golüm 100 asistim var benim frikikten ya!

Sabri: Bak delikanlı bu siti benim siti sen git Mençıstır sitinde at frikiğini atacaksan!

Elano:?

Kewell: Gel sen kardeş şöyle şu tarafa, bırak. Kullan Sabricim sen Aslansın!

Elano: Harry neler oluyor, şaştım kaldım!

Kewell: Abicim ben geldiğimden beri daha frikik atmadım.

Elano: Yok artık!

Kewell: Elano biraderim daha öğrenecek çok şeyin var. Mafya güzelim bunlar. Bütün duran toplara bunlar vurur, sesini çıkarırsan yerler seni.

Elano: Kapı gibi kontratım var Harry.

Kewell: Ah Elanom daha çok safsın çok naifsin. Sırf bu Sabri kaç Hoca yemiş bilmiyorsun bile!

Elano: Hoca mı?

Kewell: Boş ver sen topunu oyna, boşa falan kaç, top barajdan falan sekerse vurursun.

Spiker: Sabri yine topun başında değerli izleyenler, iyice gerildi. Topa doğru geliyor, şuuuut ve top kalenin yaklaşık 15 metre üstünden auta gidiyor!

Elano: Bu mu?

Kewell: Şşşşt ses yapma, yakma kendini…

14 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. >muhtemel diyalog tabi,güzel olmuş 🙂

  2. >Sabri'nin kullanması rakip takımların için her zaman iyi,devam Sabri. 🙂

  3. >cenky yazmış bozulmaz ama allah yazdıysa bu diyaloğu hemen bozsun…

  4. >Ahuaha 😀 Süper olmuş Cenk abi eline sağlık.

  5. >Chao Grey 30 Temmuz 2009 Perşembe 15:36'da yazmış:Hahahahahahha bravo.Yanlışlıkla reddet'e basmışım sanırım, telafi etmiş olalım, kusura bakma Chao.

  6. >Sorun değil.

  7. >@Chao GreyEsas ben reddete basmışım kusura bakma. Cenky'nin hiçbir suçu günahı yok 😀

  8. >ahauhduhsadsaamma güldüm yahu, ellerine, hayalgücüne sağlık.

  9. >Bu ligdeki 17takım için güzel birşey ağzına sağlık Cenk Abi. 😀

  10. >Kuşlara özgürlük lütfen sabri…

  11. >bu arada harbiden Kewell bile doğru dürüst frikik kullanmıyor… yazılan diyaloğun benzerini düşünmediklerini hiç sanmıyorum, hem Sabri'nin hem Kewell'ın 🙂

  12. >26 saattir nöbetten geldim ne var ne yok diye okurken. Elano transferiyle keyiflendim. Sizin şu yazınızla kahkaha krizine girdim. Aklıma geldikçe gülüyorum.Nasıl uyuyacam ben ya :))

  13. >Rahat uyu komutanım diyeceğim ama tedirginiz hepimiz olası bir diyalogtan 😀

  14. >Bir de her frikikte uzaya giden topun ardından ''bu sefer niye böyle oldu ki?'' bakışı varya o beni delirtiyor işte. Sanki her defasında çerçeveyi tutturuyor muş da ilk kez kaçırmış. Bu sene transferler, Rijkaard, takımın havası herşey iyi güzel ama bu Sabri'yle napıcaz biz hocam ya. Sabrımız taştı Sabri!


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: