>5 yerim 7 yerim 6 yemem, 7 yerim 9 yerim ama 8 yemem

Temmuz 28, 2009, 9:24 pm | Futbol, ozhano, sivasspor, UCL kategorisinde yayınlandı | 8 Yorum

>demişti Sivasspor teknik patronu Bülent Uygun. Dediğini de yaptı. Gerçi biraz da Anderlecht’in işi şova dönüştürmesi sonucunda 5 golle kurtuldu. Evet tam anlamıyla ve ne yazık ki kurtuldu lafı cuk oturuyor bu maçın sonunda. Çünkü Anderlechtli oyuncular ikinci yarıda da saldırmaya devam etselerdi Sayın Bülent Uygun’un laf çaktığı Beşiktaş’ın Liverpool’dan yediği 8 golün üzerine de çıkacaklardı büyük ihtimalle. Bundan sonra inşallah laflarını ölçüp biçip öyle konuşur.

Diğer taraftan yazık etti hem Sivaslılar’ın Şampiyonlar Ligi hayallerine hem de Türkiye’nin ismine Bülent. Tamam geçen yıllarda kimlere yenildi Türk takımları, ne rezillikleri yaşadı ama Galatasaray’ın Chelsea’ya 5-0 yenildiği ve o sezonun sonunda UEFA Kupası’nı aldığı zamanlardan beri 2-3 pas yapamadan yenilen, bu kadar rezil olan bir takım görmedim ben. Bakalım bu maç sonunda da konuşacak mısın? Takımının performansına bakmayıp maçın yan hakemine sallayacak mısın bu sefer de? Ya da “BABACAN PATRON” maskesini takarak tüm sorumluluk da hata da ben de mi diyeceksin tıpkı yenildiğin ve kimseye sallayamadığın diğer maçlarda olduğu gibi. Kimse yemez artık bunları sayın patron. Zaten hazırlık maçlarında takımının ne olduğunu ya da ne olmadığını tam anlamıyla gördün. Hiçbir ışık yoktu zaten maç başlamadan önce. Ama bari maç başlar başlamaz takımının gücünü gözardı edip rakibi önce durdurmak yerine saldırmaya çalışma. Halbuki geçen sezon UEFA Kupası ön elemesinde Braga’ya karşı aynısını yapmıştın, görmüştün sonucunu ki o zaman Braga’ya oynayan kadro bugünkü kadroyu üçe katlar. Ersen Martin’i de iyiki istemişsin. Tamam ileride çok yalnız kaldı ama bari top tut be kardeşim. O kadar boy pos var ama top kontrolü, rakibi rahatsız etme, sağa sola deplase olma sıfır. Bu adam Sivas’ta şu kadroda bile yedeğe girememeli. İkinci yarıda da Ersen-Kamanan değişikliğini yapman zaten korkunu da belli etti. Maç zaten 3 olmuş ne diye daha tek forvet devam ediyorsun. Al işte beş yedin ne oldu farklı mı oldu sanki?

Bu arada TRT 1’de maçı anlatan spikerimiz futbol dünyasına yeni bir terim daha kazandırdı: “Tehlike Konisi” :D. Neresi olduğunu tam anlayamadım ama maç 3-0 iken bile güldürmeyi başardı beni. Helal olsun. Hemen arkasından da ilk yarının uzatmalarını söylerken 90+2 demesi onun bilinçaltında maçın bitmesini istemesinin dışa vurumuydu sanırım.

Sonuçta fazla birşey beklemiyordum kişisel olarak, çoğu futbolseverin beklediği gibiydi beklentilerim. Ama açıkçası 5-0 gibi bir skor, böyle rezil bir oyun ve böyle anlamsız taktiğe sahip bir takım kesinlikle beklemiyordum. Bari biraz savaşsaydınız. Takım, Bilica,Balili’yi geçtim Konfory Sylla, Herve Tum hatta Mohammed Ali’yi bile arıyor. Kısa zamanda takıma hemen uyum sağlayacak türden 3-4 transfer yapmazlarsa Sivas mucizesi artık tarihin tozlu yapraklarındaki yerini alır aynı Eskişehir, Sakaryaspor gibi. Tabi pembe tablo çizip Sivas’ın bu sezon da bu kadroyla ligde ilk üçe ya da dörde gireceğini söyleyen varsa ben de diyorum ki Sivas bu haliyle ilk 10 a giremez.

Reklamlar

8 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. >abimle yaptığım telefon görüşmesinden alıntıdır…saat 21:56-alo?-maçı izliyo musun lan?-yok abi daha yeni yemek yedik.-aç da bak bi sivassporun haline.-o kadar mı kötü ya?-kötü ne olm pas yapamıyolar.-dur bakıyorum…hemen televizyonun karşısına geçiyorum ve telefondayım.-abi geliyolar.-kaçıncı kez geliyolar olm.-abi bu ne ya sivas çıkamıyor sahasından.-bu takımı lig ikincisi yapan federasyonun a.q. anderlecht kim ya bana onu de.-abi kötü takım değiller sen de yapma.-3 büyüklerden hangisi yenemez bu takımı onu söylesene? yazık oluyor olm ülke puanlarına.federasyon gurur duysun.allahtan manchester city falan denk gelmedi sivasa…ve 2. gol oldu.ben de hem telefonu hem de televizyonu kapattım…

  2. >bu takımı lig ikincisi yapan federasyonun… derken ne iş? Abin derin olaylar hakkında bilgi sahibi mi Sertan :). Açalım bu konuyu.

  3. >açalım hocam. şöyle ki;kendisi kayseride yaşadığı için sivas maçlarının atmosferinde olan bir insandır. ayrıca bu sene için idda ediyor ki yeni stad yapıldığı için kayserispor bu yıl ilk üçte yer alacakmış.kendince komplo teorileri üreten ve önemli ölçüde de başarılı olan bir insandır. İddaa'dan da hatırı sayılır biçimde kazanıyor.sanırım demek istediği "federasyon olaya el atsaydı da sivas yerine galatasaray falan 2. bitirseydi" olsa gerek:D bir bakıma da doğru be hocam yazık oldu kontenjana. sivas 2. değil de 1. bitirseydi de yazık olacaktı.

  4. >Açıkçası ben de Sivas'ın biraz arkadan iteklenmeyle, diğer Anadolu takımlarının Sivas ile oynadıkları maçlardaki hoşgörüsüyle! ve tabiki GS ve FB'nin geçen sezonki under-perform olayından dolayı bu mertebelere eriştiğini düşünüyorum. Ancak federasyonun doğrudan ya da dolaylı olarak böyle işlere girişebileceğine ihtimal vermiyorum. Diğer yandan Kayseri ile ilgili kehanetine ise o takımın başında Tolunay kaldıkça fazla ilerleyemeyecekleri düşüncesinde olan bir insanım. Artı M. Topuz'un gidişi de etkileyecektir. Lig tarihinde hangi takım var ki stratejisini gol yememe üzerine kurup ilk 3'e girsin. Dikkat etmiştir abin de sen de Kayseri de Tolunay'ın en öenmli özelliği geldiğinden beri az gol yemesi. Başka bir haltı da yok…

  5. >hocam bizim ligde olmayabilir emsali ama birkaç yıl öncesinin chelsea'si (kayseriyle kıyaslamıyorum haşa:D) gol yememe üzerine başarılı olmuştu…neyse…hocam ben kayserinin 2 yıl önce ertuğrul zamanında beşiktaş maçına gittim.ya arkadaş şehre beşiktaş gelmiş stadda in cin top oynuyor.geçen yıl kayserinin transfer hamlesini ele alalım. tamamen ilgi çekmek daha doğrusu kayseri halkının ilgisini çekmek için yapılmış hareketlerdi.şimdi düşünün avrupanın en iyi statlarından birini kayseriye yapıyorsunuz, stada da kadir has gibi kayseri eşrafının önde gelen bir simasının adını veriyorsunuz. haliyle ilgiyi arttırmak zorundasınız.bugün kayserispor kulübü kadir has'ın localarını bedava dağıtıyor.bu tamamen ilgisizlik demek…stada rağmen ilgi artmıyorsa, transfere rağmen ilgi artmıyorsa demek ki başarı şart.emin olun ki geçen yıl psg'ye elenmeselerdi bu yıl localar bedava olmazdı.şimdi kehanet şu ki bu yıl kayseri bir şekilde başarılı olacak ya da başarılı kılınacak ki o ilgiyi üzerlerine çekebilsinler.ayrıca kayseri halkı tarafından sevilen yıldız oyuncu mehmet topuz değil gökhan ünaldı. o da zaten daha önce gitti…sivasspor hakkında da şunu diyeceğim. ya arkadaş siz değilmiydiniz geçen yıl ortasında kamananı getiren? peki sonrası neden gelmedi? kamanan geldiğinde ilk 3-5 maç fırtına estirdi ligde…

  6. >şu anda yaptığım telefon görüşmesinde ise aynı şahıs geçen yıl ligin 2. yarısında oynanan gs-fb maçının 1 hafta oynansa illa ki 0-0 biteceğini idda etti.amaç gs ve fb den en az birini yarıştan kopararak sivasın ilk 2de yer almasını sağlamakmış.hatta iddasını desteklemek için de maçta neden o kadar kırmızı kart olduğunu soruyor ve düşündürüyor bizleri:Dayrıca federasyon başkanının dün akşamki maçtan önce açıklamalarını da tekrar ederek sağlam bir küfür sallıyor ülke puanından bahseden ve hiç eden şahıslara…

  7. >ozhano under-perform ne ki 😀

  8. >:D.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da Blog Oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: