>Rijkaard’dan İlginç Taktik

Temmuz 27, 2009, 11:16 pm | forma, Futbol, Galatasaray, ozhano kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

> Kalamış’ta yeni sezon formalarının tanıtımı yapılırken Rijkaard mor renkli forma ile ilgili yorumu:

“Bu forma ile rakiplerimizin kafasını karıştıracağımızı düşünüyorum. Bunu avantaj olarak kullanacağız.”

Baktı ki sistem falan daha oturmadı takıma, farklı bir strateji üzerinden devam etmeyi planlıyoruz demeye getirmiş. Espri bir yana anlaşılan o da pek anlam verememiş renkleri sarı kırmızı olan bir takıma bu renkte bir forma tasarımı yapılmasına.

Bu forma ile tanıtıma çıkan Arda Turan ise bana göre gecenin en güzel yorumunun altına imza attı:

“Evet son derece güzel bir forma olmuş. Ama bu formaları dışarıda giyeceğimizi düşünüyorum. Çünkü biz her zaman parçalı formadan yanayız. Tüm formalarımız çok güzel olmuş, önemli olan bu formalar ile maçları kazanmak.”

Galatasaraylı hangi taraftar parçalının üzerine form tanıyabilir! Aslan Kaptan…

Arda’nın aklından ne geçiyor acaba?

Bu arada parçalı forma altına beyaz şort olmuyor. İnatla devam ediliyor buna.

Reklamlar

>Hacı Bu Ne Yaaa!?!

Temmuz 27, 2009, 10:44 pm | Futbol, Galatasaray, Rezalet kategorisinde yayınlandı | 3 Yorum

>Arkadaş biz Fiorentina mıyız, Orduspor muyuz, neyiz biz Allah aşkına? Bu nasıl forma, sarı ile kırmızı bunun neresinde? Turuncuyu benimsemiştik sarı-kırmızı karması ve kırması olarak ama bu kadarı da fazla. Lütfen artık biri adidas’a dur desin. Bildiğin rezillik bu! Parçalıyı bir kenara koy ne beyaz ne de bu absürd forma Galatasaray’a yakışmamış. Midem kalktı be abi!

>Bu Senenin Bezdireni Odom

Temmuz 27, 2009, 9:51 pm | Basketbol, LA Lakers, Miami Heat kategorisinde yayınlandı | 1 Yorum

>Geçen yazı Cristiano Ronaldo’nun Real’e gidip gitmeyeceğine dair onbinlerce haberle geçirmiş, elemanın bu yaz imza atmasıyla rahatlamıştık. Hem futbol hem basketbol takip edince adeta yağmurdan kurtulup doluya tutulmuş hesabı bu sene de LAmar Odom başımıza bela oldu. 3 haftadır nereyi açsak Odom yazılıyor. Yok teklif aldı yok Lakers teklifini geri çekti efendim Heat geldi, Cavs gitti Celtics acaba dedi, olmadı kıçında çıban, burnunda sivilce çıktı, asabı bozuldu, beli kaykıldı!

Yeter ya sıkıldım valla Lamarından da Odomundan da. Nereye gidecekse gitsin, atsın imzayı Lakers’a mı Heat’e mi atacaksa, yoksa hususi Amerika’ya gidip odunla kovalayacağım dingili, o imza kalemini de alıp…!

Çık git! Yürrrrüüüüüü!

>Ronaldo Sakatlandı

Temmuz 27, 2009, 8:46 am | Brezilya, Futbol kategorisinde yayınlandı | 3 Yorum

>Futbola Corinthians’la geri dönen ve bu sene oynadığı 27 resmi maçta 17 gol kaydeden Ronaldo, dün gece Palmeiras’la oynanan maçın daha hemen başlarında elinin üzerine düşerek sakatlanmış ve oyunu terketmiş. Elinde bir kırık olabileceğinden şüpheleniliyor, kesin açıklama bugün yapılacakmış. Bu sakatlık sonrası sanırı Ronaldo’nun yeşil sahada sakatlanmadık tek yeri üro genital organı kaldı. İyileşip döner dönmez bir de oradan sakatlanırsa Guiness’e girer kanımca.

Büyük geçmiş olsun ölüsü bile büyük golcüye.

>SAW VI

Temmuz 27, 2009, 8:35 am | Sinema kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

>

http://saw6film.com/motion_poster/saw6_motion_poster.swf

SAW VI

Temmuz 27, 2009, 8:35 am | Sinema kategorisinde yayınlandı | Yorum bırakın

http://saw6film.com/motion_poster/saw6_motion_poster.swf

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.