>Nelson’ı Ne Yapmak Gerek!?!

Haziran 12, 2009, 2:08 pm | NBA, Orlando Magic, ozhano kategorisinde yayınlandı | 11 Yorum

>

Çok iyi bir basketbol seyircisi değilim ama az çok da anlıyoruz bir şeylerden. Bu sabah Orlando maçında Nelson’ı izledim. Ya bu adamdan nefret ettim ben. Bir iyi iş yapıyor arkasından ortalığı batırıyor. Dediğim gibi ben fazla anlamam bu NBA işlerinden ama Jameer Nelson’un finalin dördüncü maçında kritik zamanlarda yaptığı çok büyük hatalar sonrasında ona aşağıdakilerden hangisini yapmak gerektiği konusunda tam bir sonuca varamadık. O yüzden çoktan seçmeli olarak size sormalım dedik:

a. Çarmığa Germek lazım.

b. Kazığa Oturtmak lazım.

c. Tırnaklarını çekmek lazım.

d. İğdiş etmek lazım.

e. Hepsi

11 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. >Ağzındaki antipatik şeyi burnuna sokmak lazım 😀

  2. >ne kadar işe yaramaz saçma sapan guard var bu takımda toplanmış. jameer nelson, rafeer alston, reddick. bu üçünü topla üçle çarp hidayet'in basketbol bilgisinin yanına bile yaklaşamazlar.niye oynatıyorsun arkadaş bu adamları. saçma sapan içeri penetre, aptalca uzaktan şutlarvarsa yoksa öküz kuvveti, atletizm ama iş akla gelince yok. fundemantel yok. amerikan basketbolunu anlamak mümkün değil.bir oyuncu nerede pas verilir, nerde şut atılır bilmiyorsa NBA finalinde ne işi var?lakersta kobe, gasol, lamar, fisher, ariza gibi basketboolu bilen adam çok. orlandoda bir tek hedo ve lewis dışında basketbol aklına sahip adam yok.

  3. >benimde aklima ilk gelen o dislik gibi sey oldu ama benim sokacagim yer farkli olurdu :))

  4. >hepsi artı takımdan kovmak…

  5. >E hepsi abi. Bunun yüzünden Hidayet'in son 5 dakika da oynadığı oyun çöpe gitti.

  6. >sakatlanana kadar herkesin el üstünde tuttugu adamı finallere böyle apar topar getirirlerse olacağı buydu. Sene içindeki tüm yorumları abartılı buluyordum şuanda yapılan eleştirelerde bence gereksiz. Sakatken nelson olsa diyenlerin şuan en ufak bir söz söylemeye hakkı yok bence

  7. >nelson'u lemandan kaan ertemin erkut ağbisine emanet edelim derken,üstteki tolga arkadaşımla farklı kişiler olduğumuzu da belirtmeden geçmeyeyim.ben şu anda 31. yorumunu yazan şahsiyet tolgayım.hatta,niye bu kadar agresif yazmışım,diye de pişmanlık duyacaktım az kalsın.

  8. >aslinda kendisininde bu duruma karsi cikmasi gerekirdi.ben sakatim daha calismam lazim takim iyi gidiyorken bozulmaz vs.daha uzatilabilir bunlari soylemesi lazimdi.ama kendisi bence kahramanliga soyundu takima girmesi icin bu kadar kisi calisirken insan egosu da bir yere kadar dayanabilir.bu durumda kendisinin sucu oldugu kadar hatta cok daha fazla van gundynin suçu bulunuyor.resmen yem etti nelsonu hem kendi kaybetti hem de takimi

  9. >Tolga ben senin kadar NBA'i takip eden biri değilim. Ama Cenky'nin bu zaman kadar yazdığı yazılardan haklı olduğun sonucunu çıkarıyorum. Ancak maçın normal süresinin son saniyesinde Fisher topu eline aldığında yapabileceği tek şey maçı uzatmaya götürmek için bir üçlük atmak. Bu durumda da olması gereken onu savunan Nelson'un yapacağı bir fauldü. Ama Nelson Fisher'ı uzaktan savunarak ona atış imkanı verdi. Orada bırak Nelson'u bu spordan hiç anlamayan ben olsam "Faul yapayım ya da çok yakın savunma yapayım da atış imkanı vermeyeyim." derdim. Bunu düşünemeyen Nelson'un bu hareketi bana göre ne sakatlıktan çıkması ne de SVG'nin tercihleri. Bu hareket açıkçası Nelson'un kendi salaklığıdır ve söylenebilecek her sözü haketmektedir.

  10. >sevgili blog…az yukarıda;o tolga ben değilim,deyu bir not bırakmıştım ya.şimdi meraktan soruyorum:şimdi,zannedersem o arkadaşın yazdığı yorum,benim adımdaki yorum sayısına eklenmiş.(normal 31 olacakken,32 olmuş,bu da çıkarsa 33 olacak:ama çıkmasın,rezil olmayayım)takım oyunundan yanayım tabi ama,yanlış anlaşılmasın,bu suiistimale neden olmaz mı?olmazsa ne ala…

  11. >:) ben diğer tolga ilk yorumun sahibin yani :)nelsonu hiç sevmem diyebilirim beğenmemde, fakat sakatken badem gözlü olan nelson a yapılan tutarsız yorumlara kızıyorum


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: