Lebron Silencer

Mayıs 21, 2009, 1:42 pm | Cleveland Cavs, NBA, Orlando Magic kategorisinde yayınlandı | 1 Yorum

Bu maç basketboldan az da olsa anladığımızın bir göstergesi oldu. Neden böyle söylediğimizi merak edenler Boston-Orlando 7. maç yazısına bakabilirler (Veni Vidi Vici). Aşırı yoğunum ve az sonra da bir Kongre içi şehir dışına çıkacağım, o nedenle ayrıntılı bir maç yazısını sanırım ancak gece saatlerinde fırsat bulursam yazabilirim. Hidayet’in ne kadar büyük bir oyuncu olduğunu, Van Gundy’nin ne kadar önemli bir Koç olduğunu, Lewis’in o kontratı neden aldığını nasıl gösterdiğinden biraz bahsedeceğim. İlk fırsatta görüşürüz.

Reklamlar

1 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. veni-vidi-vici yazısında verdiğin 4 kalemlik reçeteye,bir iki ölçek eksiğiyle uyulmuş gözüküyor.örnekleyelim:maçın başında lebron'a ikililer getirmeyi denedik,neyse ki,ikinci yarı uyandık ve doktorun yazdığı reçeteye uyulması gerektiğini anladık.neymiş:kocakarı ilaçlarıyla olmuyormuş.hücum setlerinin lewis üzerinden dönmesi konusunda ise hem hido,hem lewis,hem gandhi açısından dahiyane işler gördük.boston serisinde,karşısında scalabri ya da hido ile perde oyunundan sonra pierce kalınca bol bol post-up oyununu izlediğimiz lewis,bu sefer karşısında varejao olunca,hido ile yaptıkları pick&pop silahlarını kullanarak-özellikle ikinci yarı- cavs'a yaka silktirdiler.hidonun asistleri yanında lewis'in göstermelik perdelerden hızlıca kaçıp şut pozisyonlarını alması da takdirlikti.böyle bi ikili forvetiniz varsa rakip takımlar daha çok düşünüyor.reçetenin üçüncü hanesinde fast-breaklere dikkat etmemiz gerektiği söylenmiş.bilindiği gibi,lebron açık alanı bulunca dua etmekten başka yapacak şey kalmıyor rakip adına.bu maçta 12 sayı yemişiz hızlı hücumdan.bu da nba ortalaması nerdeyse.en iyi fast atan takım 18 atar ortalama,ki dün 17 atmış magic.rebound sonrası takım çok iyi döndü geri.yenilen hızlı hücum sayıları da daha çok top kayıplarındandı.ama en önemlisi mo'nun hızlı hücumlardan attığı stop şutlardan hiç yemedik.bunun dışında,bir kez alston bir kez de pietrus tarafından olmak üzere iki tane prematüre karakterli hücum ettik:kadı kızının sol bacağında minimal bi'leke.uzatmadan geçiyorum.reçetenin en önemli kısmı ise son kalemdeydi.cenky hoca hido ile ilgili ayrıntılı yazacaktır.ama zaten ısrarla belirttiği şeyi son iki maçtır uygulayan takım,maç sonu çözümünü de bulmuş gibidir.son çeyrekteki hücumların %90'ı hido üzerinden döndü.ortama göre şerbetini verdi.bir şey daha ekleyeyim.howard'ın 'z'karşısında perkins karşında zorlandığı kadar zorlanmayacağından bahsetmiştik.kimi arkadaşlar,z'nin uzun kollarıyla howard'ı pasifize edeceği,howard'ın yine anlamsız hook atışara gideceklerinden bahsediyorlardı.howard da bunu elli kez dedi:adam sert uzunlara karşı zorlanıyor.perkins,howard ortaya daldığında,onu itebiliyordu.isterseniz 'z'nin kolları fırıncı küreği olsun,howard'ı pek alakadar etmiyor.o alana sokarsanız,itemezseniz howard'ı dışarıya,en iyi faul yaparsınız,iki tane kaçırma ihtimali doğar.neyse,yazıda muhtemelen cenky hoca ayrıntıları verecektir.bu arada son çeyrekte kalbimi yerinde tutmak için göğsüme bastırdığımı hatırlıyorum…


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: