FM 2009 İyi Oyuncular

Ocak 19, 2009, 11:37 pm | fm2009, ozhano, pc game kategorisinde yayınlandı | 4 Yorum

Çoban Salata’ya katıldığımı öğrenen bazı arkadaşlarım yaklaşık 97 yılından beri sürdürdüğüm CM-FM dünyası ile ilgili bilgilerimi almak istediler. Ben de FM müptelaları için şu ana kadar oynadığım menajerlik oyunları içinde en iyisi olan FM 2009 ile ilgili olarak beğenimi kazanmış olan (yaklaşık %90’ı test edilmiştir) her bölgeden oyuncuları sizinle paylaşmak istiyorum:

Andrea Lentini – ST, Guilherme – AM\FC
Edgar Barreto – DMC, Obertan – AM RL\FC
Criscito – SW\D LC, Keirrison – FC, Marquinhos – AM RLC\FC
Sakho – D LC, Ramires – DMC, Federico Fazio – SW\DC\DMC\MC
Ustari – GK, Sercan Yıldırım – ST, Manon – AM R\ST, Arda Turan – AM RLC
Willians Santana – AM RLC\FC, Pablo Piatti – AM LC\FC, Kabore – DMC\M RC
Tomas Necid – FC, Antunes – D\WB L, Muhammet Aslan – DR,
Van Der Geest – MC, Zeballos – ST, Santon – D\WB\AM R,
Maikon Leite – FC, Papastathopoulos – DC, Montano – ST
Mehmet Topal – DMC\MC, Al-Obaid – ST, Gai Assulin – AM RLC,
Omar Esparza – DL\DMC\ML, Fiorillo – GK, Torje – AM R, Sidnei – DC
Pineda – D LC\DMC\MC, Mehmet Çakır – AM RC\FC, N’Koulou – DRC
Celso Borges – AMC, Enoh – MC, Acapandie – ST
Claasen – DMC, Ziraldo – MC, Hobbit Bermudez – AM LC\ST
Sinan Bolat – GK, Asenjo – GK, Hernan Conde – MC, Ha Sang-Hoon – AMR
Cedric Mongongu – DRC\WBR\DMC, Kyoo-Seok – D\WB RL
Barış Özbek – M RLC, Marcos Medel – AM RC, Reimond Manco – AM RLC\FC
Manuel Vargas – DL\WBL\ML, Laurito – ST, Feghouli – AM LC
Schneiderlin – DMC\MC, Prudnikov – ST, Nordtveit – DC\DMC\MC,
Geisler – DC, Tissone – AM RLC, Mc Geady – AM RL,
Yurchenko – AM RC\FC, Solis – ST, Paloschi – ST, Monteiro – AM R\FC

Görüldüğü gibi Çoban Salata’nın ruhuna uygun olarak her daldan gidiyoruz. Bu arada bir önceki yazımda teşekkür etmeyi unuttuğum değerli arkadaşım Cenky’e de teşekkürlerimi iletiyor ve birlikte leziz salatalar yapmayı temenni ediyorum.

Reklamlar

4 Yorum »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. aydın yılmaz ve oz büyücüsü bence iyi alternatifler ikisi de sureklı sakatlık geçiriyo aydının bu yuzden ne kadar iyi oyuncu oldugunu fakedemıyorum maalesef cunku futbolculuk devamlılık demektır…Ben açıkcası Aydından pek ümitli değilim ama yetenekleri herkesin söyledıgı gibi turk oyuncu kımlıgınden çok farklı hoş bir stili var.Kwellı da andırmıyor değil ondan ogrenecegı çok şey olmalı umarım başarır.Arkasın galatasaray gibi ona önem veren bir kulubun olması onun için buyuk şanstır.Aydın Karabulutu hiç izlemedim ama beşiktaş gibi duzensiz bi takımın bu kadar iyi denilen bi oyuncuya ki özellıkle alt yapıdan gelmiş fidan gibi adamı gondermesıne anlam veremıyorum.Bence başarı için düzen gerekir ve bu sağlayacak oyuncular da altyapıdan gelır sonucta real madrıd tarzında buyuk bır kulup deılsenız…Hele ki beşiktaş çok başarısız yıllardır ben olsam çekirdeğe onem verırdım yanı aydın karabulut tarzı oyunculara ki bu adamı almanyada yalnzı bırakcaklarını sanmıorum kaparlar hemen…Saygılarımla

  2. Gignac-Laurito-SantanaNuri-Esparza-Alex TeixeriaSolda Vargas Sağda Faubert Faubert’i şiddetle öneriyorum 🙂

  3. teşekkürler consigliere faubert’i kullandım ama iyi bir şekilde gelişme gösteremedi bende. özelliklerine bakınca çok iyi oyuncu ama gelişmeye açık değil. yine de tekrar bir deneyeceğim faubert’i senin önerinden sonra:) ama eğer fm fanatiği isen sana özellikle paloschi, felipe monteiro sinan bolat keirrison ve lentiniyi tavsiye ederim…

  4. keirrison’u 45 milyon avroya milana satmıştım 😀 Faubert Vargas inanılmaz oynuyorlar bir arada Long Shoot ve Top Sürmeyi Fulleyince coşuyorlar Paloschi zaten inanılmaz ama oyunun en abartılmıs oyuncusu kesinlikle Darijo Srnadır


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.
Entries ve yorumlar feeds.

%d blogcu bunu beğendi: